torsdag

vakna imorse o titta ut. o ser att de snöar =(
vill inte ha mer  snö nu utan vill ha vår.

alla julsaker har redan åkt in i förrådet men igår åkte julgranen o gardinerna ner oxå.  så nu är jule näntligen borta. inte orkat plocka bort julen själv då ja får smärtor i magen när ja hoppar upp o ner på stolen så janne hjälpte mig lite igår.
hitta jättefina gardiner på jotex till köket men janne va väl inte så där jätte road över dem. de va pytelite rosa idem =)

idag blir de en lugn dag. ska strax bädda ner mig i soffan o kommer säkert somna. känner mig hur trött som helst. sen när janne kommer blir de fisk o potatis me spenat. var tinte de igår för mamma ringde o bjöd på mat =)

imorgon blir de inte mycket gjort heller. janne jobbar o kommer hem vid 15.30 då blir de  en sväng till linköping är de planerat. se hur ont ja har först. han ska köpa de sista till bilen så extraljusen kan monteras på bilen. sen prata vi om en sväng på ikea. måste ha lite nya kuddar till soffan o lite ramar till ultraljudsbilderna. sen på lördag ska janne montera extraljus o sätta in min fina rosa bilklädsel i volvon ;)
på söndag blir de lugnt. pyssla så gått ja orkar i bebisrummet. men de är inte mycket kvar. gardinerna ska upp, dammsuga o skura. plocka iordning i bokhyllan o alla grejer som ligger sprida i matsalen.

Kommentarer
Postat av: stine

så skönt att höra att flera mår som jag.

hur mår du nu? i vilken v är du i nu?

du måste ta mer bilder, :)

2009-01-15 @ 21:52:05
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: Katja

SV: Tack för din kommentar :) Ha en underbar fredag!

2009-01-16 @ 12:39:45
URL: http://lyckligaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0