irriterad jag blir.....

teo vaknade vid strax innan 7. fick lite mat o ny blöja. sen gosa han in sig hos pappa. låter som dem sover båda 2 nu. tänkte passa på att betala alla räkningar undertiden teo sover. men batteriet i min dosa börjar ta slut så först fixa ja de men de hjälpte inte. sen försökte ja logga in iallafall men den säger bara fel personnummer på mig. provade att logga in på janne konto o ta alla räkningar igeonom där, men då såger den likadant.......arg
så nu blir de duschen, klä på sig o få i sig lite frukost o slänga sig i bilen till borensberg tills banken öppnar kl 10.
se om janne o teo ska me eller om ja ska åka själv.
kl. 14 idag ska vi till hällestad o träffa prästen inför dopet. nyss va de flera veckor ditt men nu är de redan nästa söndag. har inte gjort ett skit inför dopet. inte handlat eller kollat lokal, eller något.
ihelgen om ja får som ja vill blir de linköping fredag-lördag o kolla lite motorer, men vi MÅSTE åka o handlla oxå inför dopet. om vi skulle göra de i veckan som kommer kanske. se om mamma kan ta teo undertiden vi åker så går de lite fortare oxå.

nee, duschen ropar nu så ja kommer iväg.

Kommentarer
Postat av: Söderlund

låter bra det, gör de! :)

2009-07-29 @ 13:21:33
URL: http://robinvardag.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Tack för kommentaren! Jag kommer tillbaka, ska bara se till att hitta ork igen ;)

Kram

2009-07-31 @ 23:14:17
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0