dessa rubriker man måste ha

precis tagit en varm lång dusch. behövdes =)
vart jättetrött idag men lägger man sig i sängen så blir hela dagen förstörd. men la mig en sväng i sängen o somnade tydligen för har inte hört janne o teo va dem gjort. men när j avaknade orkade ja verkligen inte ta mig ur sängen. frös som bara den o va jättetrött. tog en dusch o försökte piggna till o de verkar ha lyckats. för nu är ja pigg igen.
vart jätte sugen på GODIS när ja skulle in i duschen. en STOR skål me salt, surt söt, lakrits och CHOKLAD i mängder. ska inte äta choklad men denna jävla mens gör mig såååå sugen på godis o framförallt choklad.

ska strax göra lite lunch här. sallad med couscous. *mums*

kollade in på meandi, liten och trendig, linusochlotta o hitta sååå mycket snyggt till teo men de kostar. tycker inte de är roligt att köpa kläder till honom när han växer ut dem så himlans fort.

gav mig på att klippa teos naglar förut när han sov, o de är ju INTE de lättaste kan ja inte på stå. han är ju inte speciellt samarbetsvillig...heheh ;)

har börjat fundera på va ja ska göra efter min mammaledighet. har ju mitt jobb i kommunen att komma tillbaka till men vet ju inte vart man hamnar. kanske inte finns jobb på de stället ja va sist. o känner inte för att hopap runt över allt o ingen stanns. funderar på att byta yrke helt. plugga undertiden ja är mammaledig till undersköterska. börja jobba me äldre.
men vill läsa på distans i så fall o hittar ju ingen information på nätet om de =(
vart ska ja hitta de?

nu kallar teo på sin mamma för lite mammamys tror ja =)

Kommentarer
Postat av: Evelina fäldt

Moa skolan i linköping har distans utbildning

2009-05-10 @ 19:03:02
Postat av: Malin

hej. jag läste till undersköterska på distans i motala. parkskolan.

har dock ett men att tillägga, de är nog samma sak där som gäller när de gäller jobb. oftast är de så att man får hoppa omkring på olika ställen tills man blir inlasad...men jag vet inte om de är andra regler nu när de redan är anställd hos kommunen...

men lycka till iaf. jag har lite böcker o sälja om du ska läsa:)

2009-05-10 @ 22:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0