lördag

i torsdags somnade teo vid 20 tiden o vaknade vid strax i 6 på morgonen =)
käka lite o sen somnade om till halv 10. så lite sovmorgon fick vi. likadant inatt. somnade vid 8 tiden igår o vaknade vid 5 tiden o käka o nu har han precis vaknat. ska ge honom lite mat o sen in i duschen. sen påklädning av mig o teo. sen blir de Motala. kim ofrida ska gå balen idag så blir att titta på de. sen i morgon blir de fältet en sväng o kolla på när kim kör enduro.

i går va vi till linköping. fick för oss att åka ditt så janne kunde köpa luftgevärr o teo o ja skulle kolla efter klänning till mig till min systers bröllop men hittade inget. va så jävla mycket folk på ikano. johan palm skulle tydligen spela. gick vidare till skägetorp o möte janne o lars. kolla en sväng på klädjätten o hittade så mycket snyggt till teo. men de är så himlans tråkigt att handla till honom just nu när han växer ut de lika fort. men vart iallafall 2 par byxor som verkligen va behövligt. har inga tunna byxor till sommaren. bara tjocka. sen var tde en filt oxå som kanske inte va behövligt men som va fin =)
(bilder kommer senare)  ska in ditt snart igen me janne o teo får va hemma hos mormor. när man ska prova kläder är de jobbigt att va själv me honom. måste ha lite smakråd från min sambo. hittade e nklänning som ja kunde tänka mig men sen tänkte ja att ja kanske hittar något annat o när ja kom hem ångra ja mig massor =(
men så är de jämt. hittar något o sen köper man de inte o sen ångrar sig.

nu måste ja mata teo o sen in i duschen. ska till mamma o fika innan vi åker mot motala vid halv 2 tiden =)

LYCKA TILL I DAG KIM O FRIDA =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0