måndag

janne o teo ligger fortfarande o sover. teo sover sen kl. 20.45 igår kväll. vaknade av att brösten va stenhårda så ja gick upp för att pumpa ur o sen vart ja jättepig. så starta en maskin. tänkt tvätta allt i tvättstugan så de blir 3 maskiner till. så under tiden maskinen går just nu o dem andra sover passar ja på att rensa bort massa kort från datorn. ska formatera om den i dag.

annars händer inte mycket idag. funderar på att ta en promenad. verkar bli fint väder. hade tänkt ge mig iväg nu, pumpade ju ändå ut 175 ml så de hade funnits till teo när han vakna så janne kunnde ge honom men janne hör ju inte när han vaknar. han skriker ju inte när han vaknar utan ligger o gnyr lite bara.

nu ska ja rensa lite bilder. återkommer kanske inte idag men i morgon isåfall.
betala räkningar idag oxå=( innan janne börjar me datorn.

Kommentarer
Postat av: stine

ja det är en helt underbar känsla, speciellt efteråt :) tack för gratulationerna!

2009-05-25 @ 07:58:57
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: Kim Ekholm

Hej!

Låter som du har fullt upp!!!

Gick förbi erat hus förrförra helgen då jag var i Tjällmo, men ni var inte hemma :( Hade tänkt o överraska med en titt.

Sedan tror jag att jag såg dig/er i bilen på väg mot din mammas håll dagen efter det.



Vi får höras så vi kan synas :P



Stor kram!

2009-05-26 @ 18:09:21
URL: http://kimza.se
Postat av: stine

ja det är inte kul alls :(

men som tur var löste ena bröstet upp sig nu i morse, så wiggo fick lite frukost iaf! skickade iväg mannen att köpa pump, så jag kan fixa det andra bröstet, det är utom all räddning känner jag.

kanske ska köpa hem miniform droppar också utifall att.

2009-05-27 @ 10:04:23
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0