ändrade planer

nyss ätit lunch teo o ja. kom då på vilka planer ja lovat min man ikväll ;)

han gör sista dagen på praktiken på fredag o lovade baka något gott. igår innan ja åkte till maxi bad ja honom kolla i kokboken va han ville ha. o va hittade han.....vaniljbullar vill han att ja gör. sånna med klet i o socker utan på. ALDRIG gjort sånna förut så lycka mig till.....se hur resultatet blir. ja som är så noga att de måste bli bra de ja gör.

efter förra inlägget hämtade ja teo ur sitt rum. vi la oss i min säng okollade tv. den lille somnade 1 ½ timme i mitt knä. varmt va de men mysigt ;)
just nu lever han rövare i mitt kök o på kontoret, rev ut allt ur plastskåpet undertiden ja lagade mat till oss. vet inte va han hade för diskution med me litermåttet för gud va han bubblade på. kan ju hoppas på en bra diskution som mamma oxå kan få nytta va;)

kanske skulle se om man fick på sig lite kläder o hämta posten, går fortfarande i min tshirt, toffler o håret åt alla håll.
förberet inför maten till kvällen oxå, så de är bara lite fix senare kvar.

har ändrat lite på mattiderna då vi äter eller försöker äta middag runt 6 tiden istället för 5 tiden så de blir lite senare för teo. då han inte äter välling längre. får så ont i magen efter vällingen o dem dagar han inte ätit välling har de varit bättre.  så nu har ja 5 paket välling hemma som teo inte vill ha. någon som vill köpa dem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0