dagen

har inte haft ork elelr lust till bloggen idag. sen har ja inte fått för teo heller. passa de på o sov lite snabbis på soffan på fm när han sov. men lämnar ja honom för o starta datorn blir han jätteledsen.

när vi vaknade i morse klev vi upp för frukost. sen var tde lek i massor innan teo somnade o ja satt mig i soffan o slumra lite. brukar oftast sätta mig framför datorn. en snabbis vart de. sen hade ja ingen lust.
efter han sovit 1tim 45 min var tde lunch. potatis,köttbullar o morötter ;)
sen klädde vi på oss o tog gåvagnen o knallade bort till mormor som va hos fridao kim o putsade fönster.
sen vart de till posten men fanns inget i våran låda idag ;)
när vi kom från posten kom frida med pizza. ja tog kebabrulle *mums*
sen vart de lite mellis för teo. sen somnade han som en stock i min famn i soffan o ja slumrade visst till oxå. vaknade efter 1 tim 45 min o då sov teo oxå. men strax efter vaknade han oxå. sen försvann janne o hjälpte kim o frida med att bära över deras möbler som dem hade hos oss. runt 8 tiden somnade teo o janne o ja kolalde på sci NY
nu har vi precis duschat o janne har krypit ner i sängen. ska va i skolan kl. 7 imorgon. teo ska till mormor o ja ska till linköping....ikea ;)
handla lite till teos rum så ja kan göra färdigt där inne :)
*bord med stolar funderar ja på o innförskaffa
*blå o gröna backar ska de bli iallafall
*en snygg matta kanske
*en snygg lampa till taket som är lite mer teostill
*gardinersom är teostill måste de bli oxå

de ja inte hittar i morgon får skrivas upp på inköpslistan till ullared då janne lovat att vi ska åka innan jul. eftersom de inget vart i morgon :(

nu ska ja krypa ner i sängen hos min älskade<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0