gårdagen

igårdagens inlägg skrev ja att de skulle bli en slappdag hemma.
och de vart de fullt ut tror ja.
skrev att ja skulle väck teo men efter ja stängt av datorn o va på väg in i hans rum så vaknade han. av med pyjamas ny blöja o på med andra kläder o sen in i bilen. lite lek o sen hem. va till öppna förskolan. stannade till hos grannen på vägen hem o kolalde läget. teo lekte massor innan de va dax för hem färd. åkte hem. byte kläder på teo o ner i overallen. sen ner i vagnen o så fick han välling o fick följa med o hämta sin kusin i skolan. dock sovandes. sov i vagnen 1 tim och 15 min. tog in honom och kläde av han alla klädero mös ner oss i soffan. somnade om o sov i 2 timmar på mitt bröst. ut i köket efter han vaknat o börja med maten. varm potatissallad med kassle lagam klart när pappa janne kom hem. efter vi ätit gick teo över till kusinerna o janne o ja for in till motala. skulle se om vi hitta de mer arbetströjor till janne. kom hem med de vi skulle + 4 nya fiskar ;)
jävla ål vi har hemma. kan ju inte ha vilka fiskar som helst, typ inga :(
stannade till i kaxebacken där vinterdäcken till min bil ligger. sen hem o hämta teo killen ;)
han somnade efter en stund i sängen o janne o ja spenderade tid i soffan o kollade på s.o.s gute och inlåst. sen vart de duschen och sängen. janne somnade bara han la huvudet på kuden. ja va väll inte sen efter.

kolla runt lite på nätet nu o sen kanske fixa lite lunch till mig. är jättedålig på o äta om dagarna. äter varken frukost eller lunch. första maten ja stoppar i munnen är de vi äter när janne kommer hem.

på återseende

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltid kul att veta hur folk kommit in så dom läser :) Nu läser jag ju din blogg oxå :)

2009-11-06 @ 13:35:35
URL: http://joelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0