lördag

igår vart de pizza o csi. pizzan va supergod. kommer göras fler gånger ;)
sen betalades ALLA räkningar :(
DYSTERT......får leva på vatten o kärlek resten av månaden.
sen vart de sängen. kollade på mamma mia....eller började kolla kanske ja ska skriva. janne somnade efter 2 sek men de kanske ja inte behöver skriva. inte ovanligt för o va janne.

ja somnade oxå efter ett tag, men vaknade inatt av att filmen va på. men i morse när teo bestämde sig föro vakna vid 6.30 bestämde jag mig eller de gjorde ja igår. att ja INTE skulle kliva upp me teo. lite ego kanske men de fick janne göra. ja kollade på mamma mia. janne o teo åt frukost iköket. sen kom dem in mig med frukost ;)
ibland kan han min kärlek

men ja fick ta teoblöjan...hihi ;)
men de va de kanske värt för frukost på sängen?
bror kom in mitt i filmen o teo vart galen ;)
han gillar sin morbror. dem busade medans ja kollade klart på filmen. sen var tde duschen för mig o påklädning. sen lämnade ja o bror min janne med barnet hemma. vi drog till finspång o handlade lite. köpte mig en skinka så den ska göras iordning ikväll   *mums*
hittade en julklapp oxå. så nu är 5 av 10 julklappar klara. sen måste ja ha 2 födelsedagspresenter oxå. nova och emma fyller idec. janne, robin, kim&frida, mormor&morfar, farfar&farmor är klara. nelli, nova, emma, ida kvar. men de vet vi redan va de blir så ska bara införskaffas oxå.
stannade till på bolaget då kim skulle handla. köpte mig en flask vin till kvällen ;)
köpte faktiskt 4 öl till janne oxå, men han såg aldrig påsen när ja plockade upp allt så reaktionen kommer nog bli....har du köpt öl?...till mig?...va du är snäll ;)
hört den förut...hihi
lilleman sover men vaknar nog snart. då blir de lite mellis. sen kolla va pappa gör. han fixar me värmen lite. den kommer inte riktigt så bra från vardagsrummet o ut till teosrum o köket. så han har satt en ventelation mellan köket o hallen. o likadant ska de bli mellan teos rum o vardagsrummet.

nu ska ja fundera ut va de ska bli för mat ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0