orkade inte

orkade inte stryka gardiner. tappade lusten totalt o pynta inför julen :(

kom på en grej ja måste berätta. eller kanske INTE borde berätta hur dumt de blev iköket när ja lagade mat.
teo ville INTE sova. så vi började med maten. in med kålpuddingen i ugnen o potatisen på spisen. sen började vi med gräddsåsen. den kokade inget o ja vänder på mig för o gå till skafferiet o ta fram redning. när ja sedan vänder på mig igen så har ja inte bara sås i kastrullen. ja har de på golvet, spisen o rinandes på väg ner för spisen :(
va bara att börja torka. men så kan de gå ibland. men de bästa med att de vart som de vart.....spisen vart ren efter ;)
och bakom, då janne fick dra ut spisen där halva såsen hamnade. otro det eller ej men janne städade spisen åt mig ;)
ibland kan han om han bara vill.

ska nu kolla va sonen o sambon gör, dem låg o mös i sängen för 10 min sedan. sen blir de ullared på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0