fredagkväll

blir helt dagvild just nu känner jag. janne är hemma från skolan torsdag fredag för hemstudier. igår när vi åkte till linköping tänkte ja att de skulle va massa folk på en lördag. men precis som ja tänktet så kom ja på att de bara va torsdag. o nu när ja skulle skriva överskrift fick ja tänka efter att de va fredag. fick för mig igen att de va lördag.

ikväll vart de tacos. nu funderar ja på o gå in i duschen o sen krypa ner i sängen o kolal på tv eller fortsätta läsa min bok ja börjat på. teo sover sen 20 min.

så nu tar ja fredag o kryper ner i sängen. ses i morgon. kanske inte blir så mycket uppdatering. ska till skjutfältet o kolla. är tävling. kör på kvällen och natten. janne ska kolla på natten o ja är oxå sugen på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0