onsdag redan

dagarna bara springer förbi. snart är de jul o nytt år. usch, tiden går fööör fort =(
känns som de va igår man låg där i förlossningsrummet o försökte krysta ut ett litet liv o nu är de snart 8 månader sen.....8 MÅNADER? VART TOH TIDEN VÄGEN

teo somnade kl 19 igår kväll. när klockan var 23:45 bestämde sig teo för o inte sova mer. fick välling, tutte och snuttis i våran säng men de passade inte. skulle leka med mamma och pappa. efter 2 tim fick han lite mer välling och sen la vi han i sin säng. efter ytterligare 30 min ca somnade han. o vaknade kl. 06.50 imorse....trött mamma. ville inte mysa i sängen så de va bara att gå upp. la ut täcke o kudde på golvet bredvid hans leksaker så där låg vi. teo lekte o ja kollade på film ;)
låter precis som ja inte lekte alls me honom utan bara kollade film utan försökte kolla film samtidigt vi lekte. han klättrar konstant på mig så fort man är på golvet. mammas lilla apunge ;)
runt 9 tiden kom han krypandes till mig o fick nappen o sen under mitt täcke så kollade vi slutet på filmen....*mys* men teo somnade ganska fort. passade på o klä på mig under tiden han sov. kollade snabbis på datorn o fixade kläder till teo o skötväskan. sen vart de frukost för apan =) och sen till affären. så nu har vi precis ätit lunsch o förberet till maten ikväll. la teo för 10 min i sin säng. o de låter ganska lite just nu så måste kolla om han somnat.

tillbaka....
teo har en högg med nappar i sängen så han brukar provtutta dem och prata massa innan han somnar. hade somnat med fötterna på huvudkudden så ja vände på honom ;)
suttit i telefonen idag oxå. hade bara plats 152....jippi...bara o vänta på sin tur. men kom fram efter 15 min väntetid o samtalet va över på 1 min....alltid lika roligt ;)
försökt med ett annat samtal oxå men hon va inte där idag. återkommer i morgon så får ringa då ;)
kolla klart på nätet o slå ner rumpan i soffan lite. känner mig inte helt 100. känns som en förskylning är på G igen.

på återseende ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; oja, det måste jag testa! :)

- Den låten har jag lyssnat på länge, den är superfin!

2009-10-14 @ 16:53:39
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0