en sjuk teo hemma

planerade att åka till motala idag juuu=(
men har mna barn så har man. då får man stå över grejer. va till linköping igår o på ikanohuset börja teo nysa i massor. hela tiden nästan. snora o tårarna rann. så som de kan göra när man är genomförskyld. sen vart han ledsen. ville inte äta. o inte när vi kom hem heller. vart ledsen i bilen hem o ville inte sitta still. o man hörde hur ont de gjorde i halsen när han hostade. när vi kom hem provade vi o ge välling. ville inte ha. vart jätteledsen o efter mycket försök till o somna somnade han på mitt bröst sen. vaknade efter 1 tim o va ledsen. då bulla vi upp i våran säng så han fick sova där. sen har han vaknat 1 gång i timmen i natt o vart ledsen. min lilla plutt =(
i morse när ja bestämde mig för att gå upp vid 7 va han genomförkyld. janne va till affären o köpte honung. försökte få i ljummet hunungsvatten men de gick inte. ville inte ha yoghurt, vatten, saft, välling. runt 10 ringde ja grannen som kom o tog teo en sväng så åkte janne o ja till motala. köpte ne näsfrida o suga ut allt snor ur näsan. passa på o köpa en åkpåse oxå. vi han me lekia, öb, cheapy, återvinningen o mc på 45 min. inte dåligt.  sen var tde hem o ta hand om plutten. vart ut en liten sväng. vart inte lång stund men lite luft fick vi. har haft sååå ont i huvudet idag så ska strax krypa ner i sängen. Vi som planerade att åka till harrys i dag o kolla men känner inte för o lämna bort teo när han är så förkyld. ville inte de imorse heller men va tvungen o köpa en näsfrida.
har promenerat  tisdag-fredag o känner idag i knätt att de gör jävligt ont när ja går. så de får bli villa några dagar.
har säkert massor ja kan skriva om men har ingen ork till de. får bli en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är ledig den första oktober? :)

Om det passar?

Annars vissa dagar har jag inte så långa i skolan, som t.ex torsdagar slutar jag tolv ;)



Naw, va kul. det kommer inte dröja länge förns han går :) hur går det med talet? pratar han några ord än? :)



många kramar!

2009-09-27 @ 07:12:51
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0