Gud va ja saknar min mage =(


på gymnasiet hade ja lite mage. va INTE nöjd över min kropp. försökte alltid dölja den. men efter gymnasiet började ja jobba. jobbade jämt. dagar,kvällar o helger. promenerade MASSOR, åt inte direkt någon mat. åt när ja kände för de. va ganska mycket alkohol just då oxå. sen kom ja in i en svaka då ja bröt förlovningen me den ja levde ihop me då. livet var kaos ett tag. livet var pest. tyckte inte om mig själv, hur mitt liv såg ut då. va mycket alkohol o festande. gick ner massor i vikt under denna perioden. ca 20 kg gick ja ner. men hade ingen jättemage ändå. hade lite hull här o där bara. sen började livet ljusna lite. började komma över allt som hängdee på mina axlar. sen gjorde de ju inget att janne kom in i bilden oxå. men de hade inget gjort om  omständigheterna varit annorlunda. sommaren jag vart gravid såg min mage ut så här. korten är tagna på våren. sen vart ja gravid i juni. saknar verkligen min mage som den såg ut då. kommer ja någonsin se ut så igen?
vägde 69 kg på inskrivningen o har långt kvar för att nå ditt. men man får se de så att ja fått något annat istället. min lilla ögonsten TEO =)
skulle ja gjort utan honom? han lyser verkligen upp min vardag.

Kommentarer
Postat av: - Fru Botvidzon -

hehe ja man behöver ju inte köpa leksaker eftersom de gillar allt annat, som man inte ska leka med :)

ska prova duschen nån gång, men hur duschar du Teo, undviker du ansiktet på honom eller vill han vara i duschregnet :)

2009-09-09 @ 19:02:20
URL: http://frubotvidzon.blogg.se/
Postat av: - Fru Botvidzon -

haha va kul, bara pappa som gäller då :)

ja men de är väl inte farligt för dem med lite vatten i ansiktet? eller va tror du? så de inte får öroninflamation eller nåt :S

2009-09-09 @ 22:26:47
URL: http://frubotvidzon.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Okej, men maila mig om hur du vill ha den då. Färger, Typsnitt på text, va det ska stå i headern m.m. Och skicka med de bilderna du vill ha i headern också. Om du vill ha en stor profilbild på dig själv så är det bäst i fall det är en stående. =)



Min mail är [email protected]



Kram

2009-09-10 @ 12:48:37
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: - Fru Botvidzon -

de har jag skickat efter ifrån www.extrafilm.se :)

2009-09-10 @ 13:23:56
URL: http://frubotvidzon.blogg.se/
Postat av: Louise

Känns jätte svårt, va som är rätt. Nu verkar de ganska hopplöst eller om man ske ge upp så lätt. Eller om hon behöver närheten. Svårt.

Tack!

2009-09-10 @ 20:14:02
URL: http://loouiseroos.blogg.se/
Postat av: - Fru Botvidzon -

haha ja vet.. du skulle ha sett de i verkligheten :D haha

2009-09-10 @ 21:37:54
URL: http://frubotvidzon.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kul att du hittade någon annan som kunde göra designen åt dig, för jag känner att jag inte riktigt har tid nu för det är mycket i skolan och så har jag småtappat intresset för datorn (A) kramar!

2009-09-11 @ 12:56:27
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: Mamma till huliganen William och lillrultan Valkyria.

Sv: Hon får en flaska ersättning på morgonen 250 ml. Sen får hon lunch en liten burk med mat + fruktpuré. Som mellanmål får hon ersättning lr fruktpuré beroende på om hon vill ha lr inte. Någon majskrok emellan oxå som hon älskar :) När vi äter middag på kvällen får hon gröt. Till sist en flaska välling innan sovdax 250 ml. Hon får vatten mellan målen oxå för att hon är så hård i magen vilket hon alltid har varit och det hjälper lite iaf. Sen sover hon som en liten gris hela natten :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0