kanske att de skulle funka?

har fått hem papper idag som ska fyllas i o skickas ang. skola. beställt personbevis idag så de kommer imorgon. sen ska alla papper skickas iväg. MEN, till det stora MEN.....vågar jag?, orkar jag? kommer jag klara det?
janne utbildar sig just nu o kommer inte va klar förns tidigast september 2010. men min plan är ju att plugga under tiden mammaledigheten är o sen börja studera till förskollärare på distans.
ja vill så gärna men vågar, orkar o kan jag?


men som ja alltid säger, man måste chansa lite i livet för att komma framåt

ska iallafall skicka in papper o se sen hur de blir om ja ens kommer in.
men vet inte hur ja ska göra. vill spara mina dagar så länge de bara går. ska ja ta mammadagar o plugga eller ska ja ta studielån och plugga?

ALLTID massa frågetecken......men de löser sig.

Kommentarer
Postat av: christine

kan du inte läsa i halvfart? 50%

2009-09-08 @ 17:15:46
Postat av: stine wiggos mamma

hehe ja duscha måste jag prova med wiggo.. han gillar iaf att bada :)

2009-09-09 @ 13:00:04
URL: http://frubotvidzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0