kläder

teo använder just nu storlek 68. vissa byxor är de 62 i. när han ska ha 74 har vi köpt mycket i somras när vi va till ullared. så den storleken finns de kläder i. kollar lite smått på storlek 80. mend e är sååå svårt tycker ja.
ska man köra med body?
eller bara tröja?
body är smidigt. tryck på kläderna....tittar lite på tradera men vill ha lite tuffare kläder i storlek 80. men det är ju ingen panik. han ska ju inte ha den storlekn just nu. så de hinns med.
men hur gjorde/gör ni?
använder ni body?
tshirt?
tryck på magen?
tycker kläderna som är just nu till större killar är lite tråkiga. vill ha lite tuffare tröjor.
sitter just nu på tradera o kollar runt. ska strax börja buda på hängselbyxor till teo.

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hej! Såg nu att jag hade fått mailen. Jag ska se va jag kan göra med det, va ju en hel del grejer... Orkar inte just nu eftersom jag är sjuk. MEn jag tar tag i det så fort jag kan! =)

2009-09-15 @ 22:08:39
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack så mycket för kommentaren.

Nej jag kan inte säga att man blir bättre föräldrer om man har utbildning eller inte. Men det finns idioter till allting. Och varför skulle man inte vara lika bra föräldrer om man bara varut ihop 1 år istället för 20.. Usch blir bara irriterad på såna där människor.

2009-09-18 @ 10:00:56
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0