barnvagnstips


så har kan man oxå sitta o leka ;)
hittade teo här i lördagsmorse när ja höll på o klä på mig.



sitter o väntar på att teo ska vakna. sen ska vi laga mat. har tagit fram becon för o göra något med de till middag men vart sjukt sugen på makaroner o köttbullar med massor ketchup ;) *mums*
helst med mycket aromat men min mage vill inte inte ha de ;(
får hemska kramper då. o de vill ja INTE ha. hatar dem.


suttit o kollat runt lite på vagnar. vi hade bestämmt oss för vilken de skulel bli men kolalr runt lite på andra alternativ. vill ha de så billigt som möjligt. sen vill ja ha en tvillingvagn så ja kan gå iväg själv med båda barnen o inte bli fast hemma bara för att ja inte får med båda. vill helst ha en vagn där ja har båda barnen mot mig. men hittar ingen bra o för en billig peng.
några förslag?



Kommentarer
Postat av: jannié

Kolla med pricerunner på vagnar. Eller rättare sagt jämför priser där. sjukt olika priser på vagnar. Kan skilja flera tusen från affär till affär.

Annars har jag inga bra alternativ på vagn, eftersom ja bara haft två. Men de med fjädring är helt klart bäst. Faast brion är snyggare :)

2010-04-21 @ 19:58:41
Postat av: stine - mamma till Wiggo

hehe vilket roligt ställe han hittade ;)

2010-04-23 @ 22:26:42
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0