blandade bilder på teo

under omöbleringen fick madrasserna flytta in i vardagsrummet. teo va inte sen efter o kolla va som hände. morbror kim lärde teo hur man hoppade på madrasserna =)

teo hittade en lapp på madrasserna. försöker pilla bort den.

min älskade plutt=)

en dag förra veckan efter hemkomst från förskolan. teo hittade dammsugaren=)

busar med morbror kim

mitt älsade barn<3



när teo fyllde 1 år fick han instrument. dem va inte så där jätteroliga till och börja med. men sen kom han på hur man gör med munspelet. o de får vi höra honom spela på OFTA=)

spelar för fullt

nu ska ja strax bege mig mot teos förskola o hämta honom. sen blirde nog o va ute ett tag då vi ska sätta fjädrar i riset. inte hunnit de idag.
efter ja lämnade teo i morse vart de undanplock i huset, dammsugning, skurning, plocka ur diskmaskinen, duscha, kolal igenom arbetsförmedlingens hemsida o nu har ja nyss ätit lunch. ta på sig ett par strumpor o äta ett öpple o sen är ja redo för promenaden (1min) till förskolan =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fina bilder :) så bra att det är bra med magen.. :)

Ska ni hitta på för något skojjit nu under påsk då? Kram

2010-04-01 @ 12:38:56
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: sara

så bra att det är nära till dagiset ;) vi kommer med ha nära sen =) Skönt :p



Nej precis! Jag vet inte alls hur det "ska" kännas och när jag ska åka in! Jag frågade om vattnet när jag pratade med fl, dom tyckte väl jag va aspuckad :p Men hur ska jag veta hur mycket som kommer ut och om man märker det när man duschat ex!? :P



Ja, det där med kläder är suveränt om man kan ärva =) Dom kläderna är ju knappt använda heller! Så kalasbra =)

Jag vet inte vad det är för liten sak där inne :p Men jag tror att det är en grabb! En vilding är det i varjefall :p Ligger inte still, framför allt inte när jag vill det :p



Isabella om det är en flicka =) Gabriel om det är en grabb =) Om det passar så klart =)



ska ni ta reda på vad ni har för knodd i magen sen? =)

Kram!

2010-04-01 @ 12:56:53
URL: http://slalalundberg.blogg.se/
Postat av: stine - mamma till Wiggo

vilken härlig liten kille!! hehe han är så söt:)

2010-04-01 @ 13:09:23
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jaså funkar det inte hmm pröva igen då .. så ska jag publicera om de ..

2010-04-01 @ 13:38:49
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0