fixat lite

hängde upp tvätten, klädde på teo o mig o sen somnade han i vagnen. sover fortfarande. jag fyllde släppan med ris,löv o jord från gräsmattan. skottskärran vart full oxå. så nu får ja vänta tills i morgon innan janne kan tömma så ja kan fortsätta. krattade ihop en liten högg men sen fick de räcka. måste tänka på kroppen så ja inte tar ut mig för mycket. sen den höggen som är kvar är de roskvistar i med massa tagar på så de får janne ta.

in o duschade, plockade iordning lite gran, dammsugade o sen kläde ja på mig. så nu sitter ja här o väntar på att den lille ska vakna så ska vi äta lunch. sen blir de prommenad till affären o hämta posten o sen kanske vidare till lekparken.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas ni hade en trevlig valborg kram

2010-05-01 @ 09:59:51
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Angelica - tvåbarnsmorsa, och bulle i ugnen <3

hehe joo en gissning vore kul ;)



jaa vagnen va ett bra kap, med tanke på vad den skulle kostat annars med tillbehören. den va ju så gott som oanvänd med, superfin. o så smidig o lättkörd fastän det är en syskonvagn, o liten ihopfälld blir den också, vi är jättenöjda =)



hoppas du o magen mår bra annars, ha en trevlig lördag.

2010-05-01 @ 13:42:03
URL: http://quinnys.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Oj va lång tid! När jag åkte från lasarettet så sa de 2 veckor till mig, men i papprena står det 4 veckor så jag går efter det. :)

2010-05-01 @ 18:58:07
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0