inskrivning

idag kl. 13 va de dax för inskrivning. så den 30 oktober beräknas den lill* komma till världen. men kan ändras efetr ul. har tid den 20 april för de o ser redan fram emot de =)

den 21 maj ska ja på aurorasamtal o prata igenom förlossningen med Teo. sen blir de stora ul o sen rullar de på =)

ska strax bege mig mot sängen där mina pojkar redan ligger o kollar på tv. se vem som somnar först. ja eller teo gissar ja på. astrött är ja iallafall då ja vaknade TIDIGT i morse o kunde inte soman om.


Kommentarer
Postat av: Louise,mamma till Alva

Såå roligt, grattis :)

2010-04-09 @ 20:29:54
URL: http://loouiseroos.blogg.se/
Postat av: signe

okej, ungefär samma saker jag me reagerat på, men nu verkar det ha gått över peppar peppar men reagerade på läsk förut, så de ska jag nog undvika ett tag till...men har ända sen malte föddes haft känslig mage för minsta lilla; kaffe, pizza, mm, va tom laktosintolerant första året malte fanns, men de gick över..lustigt de där!



oj, i oktober redan, trodde de va senare. vilken vecka är du i nu dådå?

kram

2010-04-09 @ 21:05:58
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0