länge sedan

Innan jag vart gravid med Teo hade ja sjukt ont i magen till o från i ett par månader. Läs HÄR hur allt startade.
mycket prover o undersökningar vart de. sen vart ja gravid o undersökningarna kunde inte fortsätta. läkaren trodde att ja skulle bli av med smärtan efter en grav. då de oftast blir bättre med sån smärta efter en grav. mot slutet av grav. fick ja sjukt ont i magen. trodde ett tag att de va förlossningen som va på gång. men efter natten gick de över. sen föddes teo i februari o allt verkade bra med magen. fick ta tabletter några ggr i början när teo va liten. sen har ja inte haft ont i magen o behövt äta tabletter på länge. tills i Söndags. fick sååå ont i magen o stoppade i mig 2 tabletter.den ondaste smärtan släpper rätt fort men sen har ja småont o blir så himlans trött efter. la mig i sängen ett tag o vilade.
imorse fick ja stoppa i mig 2 tabletter till. fast nu gjorde ja de när ja började känna värken. i söndags tog ja dem när värken hade kommit.
usch va ja hatar detta med min mage. kan ju hoppas på att de försvinner helt efter denna grav. den smärtan ja får när ja får ont i magen är värre än värkarna när man födder barn.


har lämnat teo på förskolan i morse. sen hem o dammsugit. strax blir de att gå igenom lite papper o sen bege mig till mamma o ringa lite samtal. sen hämta plutten o vidare till borensberg.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch det låter riktigt hemskt det där. Håller tummarna för att du ska slippa det efter den här graviditeten! Kram

2010-04-06 @ 10:23:53
URL: http://joelsmamma.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Det har du rätt i, brukar alltid va så. :P

Ja, datumet får jag ju veta snart iaf, tiden skulle de ringa om typ dagen innan. :)

Ja, i norrköping blir det. Skönt att slippa linköping! Där går det ju rs nu också! :S lite otäckt tycker jag...

2010-04-06 @ 10:49:54
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Emma Sofie

Usch de låter inte trevligt med magen. Vad trodde läkaren att det var för något? Hoppas att det ordnar sig.

kram

2010-04-06 @ 15:25:29
URL: http://metrobloggen.se/mammaemma
Postat av: Snart pappa.

Hej. Såg din kommentar om gravidcravings. Roligt att läsa om andras cravings :)

Jag och Emma har redan valt vad för namn vi tänker ha till kommande barnet. Finns i kategorierna i namnförslagen ;)

2010-04-06 @ 19:36:41
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Louise,mamma till Alva

Gud så jobbigt, hoppas du verkligen slipper ifrån detta. Magont är ju bland det värsta man an ha :(

2010-04-06 @ 20:47:41
URL: http://loouiseroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0