lördag

redan lördag. dagarna går för fort ibland. redan hunnit me o plocka undan. i teos rum kunde man tro att bomben slagit ner. dammsugit oxå. de får räcka för nu. ska strax klä på mig några kläder. sitetr fortfarande i morgonrock. sen bege mig till affären o handla rödlök o sen vidare till macken o löämna tillbaka hm paket som ska skickas tillbaka.
lite róligt med hm när man handlar. ibland får man ta större o ibland mindre. köpte nya mysbyxor o tog lite större storlek för o kunna ha hela grav. o sen hatar ja när de sitter åt. men när ja provade dem va dem jättestora i midjan o 15 cm för långa i benen. likadnat med mammakjolen. va oxå för stor=(

nu måste ja vidare. kommer kanske in något senare.

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack så mycket. :)

Nja, lite gult är det, men det får va så. Vågar inte färga nu på ett tag. :P



2010-04-10 @ 10:36:16
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: signe

okej. Det låter som att du o jag har samma problem me magen, vi är väl känsliga! Men du har det snäppet värre, du får ju mkt mer ont i magen än jag..kommer ihåg innan teo fanns att du va inne på akuten för magont...

2010-04-10 @ 11:25:53
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0