snart dax

MARIA: vi sålde vagnen och bilbarnstolen när Teo växte ur de.

snart ska ja bege mig till Motala. kolla på bebis =)
nervös som satan. med Teo va ja inte ett dugg nervös men nu är ja jätte nervös.
dels för att kolal på bebis sen för att jag måste köra. hatar att köra bil o mest i stan. men någon gång måste ja lära mig tyvärr.

när ja kommer hem blir de dammsugning, undanplock av allt som ligger här o där. sen blir de förberedda maten o sen hämta plutten. blir säkert lek ute en stund innan han somnar. sen blir de matlagning o massa lek innan de är dax för nattetajm. pappa janne kommer hem sent ikväll så ingen pappamys innan läggdax =(

Kommentarer
Postat av: Louise,mamma till Alva

Vad mysigt, kommer nog gå jätte bra :)



Var sjukt nervös jag med när jag skulle kika på Alva hihi.

2010-04-20 @ 09:04:58
URL: http://loouiseroos.blogg.se/
Postat av: hanna

ska de kolla vilken v du är i eller vad e det dem kollar nu?

2010-04-20 @ 10:11:17
URL: http://mammahannam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0