dagen idag

efetr sovstunden teo hade på fm vart de o försöka städa lite på hans rum o resten av huset. gick rätt bra. när ja skulle börja dammsuga skulle han leka med sina grejer ;)
så när janne kom hem såg man inte att de hade varit städat.

dammsög restev av huset oxå. plockade ner all tvätt från tvättstrecket.
så nu ikväll har vi kollat på csi o vikt tvätt. snart blir de väll sängen med. ska iväg till Motala imorgonbitti.

tänkte lägga ut bilder från dagen när den lilel fick smaka semla men kameran vill inte samarbeta med mig. batteriet behövdes ladda. så bilder komemr imorgon. kanske bilder från morgondagens äventyr kanske komemr upp oxå. om ja tar med kameran. den stora kameran är bättre än den lilla men den stora är ju så stor ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: okej, jag håller tummarna för att det tar sig för er snart :) ni får baka med kärlek ;)



joo det kan mkt väl vara så att man kanske blir större ju fler graviditeter man gått igenom.. men jag tror (och hoppas!) att det är mkt svullnad nu, o att magen stannar av lite, eller sjunker tillbaka, för att växa lite mer senare :P

2010-02-17 @ 10:30:04
URL: http://quinnys.blogg.se/
Postat av: signe

hej. ngn anonym som skrivit i min blogg, men gissar att det är du ;)

jag vet inte ngt jobb alls nästa vecka, så tisdag går bra än så länge iaf. men kan ju höra av mej om ja får jobb. hur dags ska ni va på bvc då?

kram

2010-02-18 @ 07:38:54
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0