onsdag

Maria: janne kommer gå i skolan till 19/9-10 om de inte blir längre. men just nu är sluydatumet sep. sen hoppas vi på att de ska finnas ett arbete sen oxå. men är tyvärr inte de lättaste.
annars rullar livet på ;) teo börjar bli stor nu :(
vill att han är liten länge.
praktikplatsen återkommer ja me när allt är spikat till 100%

teo sover just nu o ja väntar på att klockan ska bli 12. då kommer janne hem ;)
vi ska äta lunch o sen vidare till förskolan o hälsa på. kolla lite inskolningstider. sen blir de vidare till frida  o lämna teo då janne o ja ska till motala på möte o de är bättre att han är hemma.

Slänger in lite bilder på dagens busunge<3

den gröna ``grejen´´ han har i handen måste va en favorit tror ja ;) många kort som den är med på. den gröna ``grejen´´ är handtaget till hans hink med klossar i som man trycker i genom locket.
nya kläder idag oxå ;)

teo är alltid (för de mesta) så här glad. inte många minuter han är ledsen på en dag. protesterar bara om han inte får äta själv ;)

vi har bytt skrivbord på kontoret o provade ett sätt o ha de på, men jane bytte ställe på bordet i söndags. så en del av bordet fick inte plats så den har fått en tillfällig plats i rummet. ni ser ju, den fick en plats på golvet bara. teo gillar iallafall o leka kring bordsdelen. skruva på benen.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh ja allt är färdigt :) Och även väskan är packad men det är länge sen... ska bara lägga ner schampo och balsam i den. Men måste upp till affären först och köpa nytt.. Bättre att göra så så man har både hemma och tar med sig dit! Men han får komma snart.. jag sover bara sämre och sämre om nätterna.. Vaknar och har så jävla ont i mina ben så jag kan börja tjuta! Blir du nervös? :O Hehe då ska du veta vad jag är nu! vill bara att han ska ploppa ut och att det är färdigt.. Jag är livrädd över att jag kommer få ligga timvis med smärta och inget händer.. och jag får ju enbart använda epidural får inte ta något annat smärtlindring :( Kram

2010-02-03 @ 10:43:19
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jo jag har familjeliv.. Men aldrig inne där... Vet faktiskt inte varför jag reggade mig äns... :(



2010-02-03 @ 11:08:06
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: caroline

Mjölkallergisk.. men de trodde att han bara hade sådan som skulle växa bort :) Hoppas på det.



Vilka goa bilder!

2010-02-03 @ 11:30:34
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: sandra

Anna! vi måste skärpa oss och säga ett damtum då vi ses :) saknar min tokmaja massa! <3 :) kramar

2010-02-03 @ 11:44:25
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: natali

Jag e utbildad undersköterska. nu jobbar jag på ett gruppboende för autister! Jag vill börja plugga till hösten.

2010-02-03 @ 16:39:28
URL: http://natalicarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0