söndag

Just nu ligger janne o teo o sover på soffan ;)

Ja har sökt massor jobb. tog ett tag då de kronglade massor. först gick de inte o kopiera mitt personliga brev, sen la internet av så de va bara o börja o mfrån början, sen strula de mera o då va de till o börja om igen. sen efter lite jobbsök la internet av igen o då fick ja strata om datorn. sen me en liten som vill kolla o va me mamma så de tog ett par timmar men nu är de gjort.
ska fixa teos väska o laga lite middag till honom då han ska till mormor senare. janne o ja ska iväg o kolal på luftslottet som sprängdes.


Va till mamma igår kväll o kolla på melodifestivalen. teo somnade o vi la honom i resesängen o han sov vidare. sen vart de hemfärd o han sov. la honom i sin säng o han sov vidare. janne o ja mös ner oss i soffan o när de va 30 min kvar av filmen vi kolalde på vaknade teo. o han tyckte inte han skulle sova mer. gjorde oss iordning för sängen o kröp ner. teo bökade runt o klockan va strax efter halv 4 när han somnade in. sen upp vid strax vid 7. men va rätt pig då. konstigt nog.

Gjorde till och med pannkakor till teo o janne. teo måste vart hungrig. åt upp en hel pannkaka med sylt och keso. sen tog han en macka oxå ;) men bra att han äter.


nu ska ja kolla runt lite o sen fixa inför avfärd till mormor. ja ska kanske äta lite oxå.

Kommentarer
Postat av: Louise,mamma till Alva

2010-02-07 @ 19:52:51
URL: http://loouiseroos.blogg.se/
Postat av: Louise,mamma till Alva

Haha ok, inbland försvinner det för mig när jag kommer emot nån knapp :S



Imorrn börjar jag med bara pulver, får se hur det går :)

2010-02-07 @ 19:53:45
URL: http://loouiseroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0