syskon till teo

vi har börjat prata lite smått om att skaffa syskon till teo. igår när ja satt o funderade så slåg de mig.
när nästa grav. är över är de slut då?

janne är nöjd med 1 barn men ensam ska teo inte vara. ett syskon ska han få.

Jag:
älskade att vara gravid
älskade väntan på o få se vem som gömde sig i magen
älskade att få vänta på värkarna o färden till förlossningen
älskade att få ligga på förlossningen o vänta på de lilla underverk som döljde sig i magen
älskade att få krystvärkar o få kämpa o få ut underverket ( nu slutade de hela i kejsarsnitt men älskade de iallafall)
älskade det lilla barn som kom ut. en liten Teo Åström

när nästa grav är över, förlossningen är över, väntan o kämpandet är över. är de slut då?
kommre jag aldrig mer få uppleva denna känsla igen?

de skrämer mig. att bara få genom gå detta 1 gång till. men vem vet vad framtiden har att visa ;)




Kommentarer
Postat av: sara

oj redan de gick fort:P

fast de blir en jätteomställning speciellt när inte pojken är så gammal de märker jag själv:P

allt tar dubbelt så lång tid:P

2010-02-24 @ 09:03:55
URL: http://tvabarnsmammansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0