bilder från äventyret i onsdags






Jag verkligen HATAR att köra bil o framförallt i stan o på vintern. först tog vi bilden till Borensberg. skulle igentligen tagit bussen ända från Tjällmo men då ja inte visste hur mycket de fanns på kortet o när vi skulle lämna Motala. Från bbg tog vi sedan bussen till Motala. Tänkte ja skulle promenera till väster. va rätt jobbigt efter ett tag med all snö men fram kom vi ;)
Möte upp hanna och towe o gick till öppna förskolan där det vart massa lek, sång o fika.
sen knalla vi hem till Hanna. barnen somnade på väg ditt o sov vidare en stund.
efter lite mat o lek vart de dax för påklädning o promenera mot centrum igen. ladda mitt busskort o sen vart de en snabb springning igenom affärerna o sen till bussen. hade fått 500:- av janne för o köpa mig något fint. tror ni ja gjorde de då?
NEEE
kom inte hem med något till mig elelr till Teo. kollade på 2 tunikor som ja fastnat för på gina o sen kolalde ja på en tunika/klänning på lindex som bara va så snygg. men köpte inte den heller. får kolla o prova när vi åker till stan den 26 feb. istället.
sen vart de o åka mot bbg o ta bilen vidare till Tjällmo. knalla in på östenssons innan vi åkte hemåt o vart sugen på godis ;)
plockade på mig lite o sen bar de iväg. men vart inte mycket godisätande i bilen sen. teo undrade va ja prasslade med, sen hamnade allt godis med papper på överst o sen va ja tvungen o konsentrera mig på körningen. sen vart ja äklad av godis när ja bara ätit lite grann. så de hamnade i skåpet när vi kom hem. men hade en annan råtta hemma som åt upp de. ja hjälpte till litegrann.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0