mycket sen sist

ifredags vart de inte mycket gjort. skulle ha satt mig i soffan me en räksmörgås o kollat på tv. men min plutt tyckte INTE HAN SKULLE SOVA;)
så smörgåsarna vart klara runt 22 tiden. men dem va goda då oxå.



på lördagen vart de upp me tuppen. teo tyckte vi inte skulle sova längre. trodde han skulle sova lite längre me tanke på att han va vaken senare än vanligt kvällen innan. men inget mig emot o kliva upp. vart de lite gjort hemma oxå. började strycka gardinerna till köksfönstret. vi möblerade om i vardagsrummet. teo ja gick in i hans rum o lekte under tiden janne fixade kabblar o sånt i vardagsrummet. lampan i taket är de ända kvar o flytta men de blir när de blir ;)
när vi va i teos rum möblerade han o ja om där inne. han skulle hjälpa till o dra på möbler o leksaker. vart riktigt bra. bilder kommer på båda rummen senare när de sista fixet är klart.
efter de kom grannen in o teo smet över ditt. janne smet till kaxebacken o hämta lite grejer. ja passade på o plocka ner alla julgrejer. men som alltid glömmer man hälften. hade lagt in allt (trodde ja) i matsalen. när ja plockat in allt i kartonger o ställt in i förrådet upptäckte ja en duk på barbordet o glöggsetet på baren. sen i morse när ja hölls i lådan i köket upptäckte ja julhanddukarna. men men. efter de han ja me o tvätta lite o VIKA all j****a tvätt. sen var tde mat o efter de smet teo till mormor o morfar.

nu ska ja fixa lite iköket o sen ska vi till mormor/mamma o hämta teo för o sen åka vidare o kolla på enduro

plikten kallar ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Okey.. :) Vi kommer ställa fram spjällsängen och bädda den i slutet av denna månad nu :) Och vi kommer nog packa BB väskan då med skulle jag tro... Jag har ju papper och allt som ska med..

2010-01-17 @ 22:59:04
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

jag har faktiskt inte lagat något mer till honom ÄN, men har tänkt att ge honom det vi äter snart, när jag orkar hehe..

Men han vill ofta ha det vi äter, ser han att vi toppar i munnen blir han helt till sig! :)

Hur är Teo?

2010-01-17 @ 23:30:50
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0