städdag

har nu bäddat rent i teos säng, byt lakan i våran säng, dammsugit o plockat iordning i teos o vårat rum, dammsugit i vardagsrummet o lilla hallen. kokat nappar. ska strax börja plocka i köket o sen vidare i dem andra rummen.

ikväll blir de ev. maxi o handla lite mat. ekar i kyl o frys just nu. sen blir de inte mycket mer. ja ska stänga in mig på kontoret. o ikväll MÅSTE ja de. sagt nu 3 kvällar att ja ska göra de men nu måste ja. plocka iordning på alla papper, sätta in i pärmar, få iordning på allt som ligger här o där. se om vi möblerar om när teos somnat.

nu måste ja vidare i mitt städ.

att dammsuga teos rum, vårat o vardagsrummet tog nästan 1 tim. har en liten som drar ut kontakten hela tiden. sen ska han helst va me o dra i dammsugaren. idag skulle han hålla i skafftet o hjälpa till. de går inte så fort då ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag vet faktiskt inte om han vill komma ut eller inte. Men hur var din grav emot slutet av Teo? Vaknade du någon gång av en hemsk smärta på halva magen eller något liknade? Det hände mig inatt och jag trodde jag skulle dö av smärta ett tag! Gick jag så gjorde det ont! Låg jag ner i sängen så gjorde det ont. Så det slutade med att jag satt på sängkanten och christer fick massera min rygg... Kram

2010-01-22 @ 11:50:37
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: sandra

Duktig duu är :D

2010-01-22 @ 16:36:57
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0