14 juli 2010

rolig rubrik, ja vet men kom inte på någon annan.

jobbat fm idag. sen he m o byta av janne som skulle iväg efter 12 när ja kom hem. slängde mig i duschen en snabbis. va ju så svettig.

den lille sov så ja fixade lite o sen åt vi lunch när han vaknade som janne hade fixat ;)

sen har vi inte gjort mycket mer. baka en socker kaka med röda vinbär i. den lilel sover igen o ja väntar på janne ska komma hem. ska strax bege oss till morfar tror ja.

man märker så väl att värmen tar hårt på dem små liven just nu. teo är jättepigg för at tde är så varmt ute men idag har man märkt att de är jobbigt.
annars så är de för att pappa inte va hemma när teo vaknade. är en riktigt stor pappa gris ;)
ropade efter pappa hela tiden sen han vaknade förut, inget är bra. piper hela tiden för minsta lilla.
och mitt i allt när vi plockade lite vinbär förut klev han rakt ut i alal brännässlor=(
båda fötterna o upp en bra bitt på benen.
2:a gången han gör de. sist va de hos mormor han klev på alla brännässlor.




är jättesugen på en sån här vagn till bebis. men vågar inte riktigt köpa en. har hört både bra o dåligt om den. mest funderar ja på hur de är på gruset. med teo gick ja långpromenader just på grus. janne verkar oxå gilla den. och tycker vi ska prova en. o se om vi gillar den. måste bara in på babyproffsen o provköra lite ;)

Kommentarer
Postat av: jannie

jag har min till salu. dock inte i brun färg utan orange liggdel och vinröd sittdel. jätte fina färger!

2010-07-14 @ 20:36:29
URL: http://tillbakablick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0