måndag

ny vecka...... IGEN.
går så fort.

imorse vart de lite jobb för min o jannes del. teo va hos sin mormor.  ja åkte ditt efter jobbet vid 11.30

då vart de lite lunch o lite vila för min o teos del =)
skönt va de då ja va superseg i kroppen.

sen vart de matlagning o lite bus.

de är väl de som hänt idag.
imorogn ska ja se om ja vågar (orkar) mig på o cykla till mamma med teo på cykeln. janne hade med sig en stol hem idag till den lille ;)
monterade ditt den förut på cykeln o teo tyckte INTE om o sitta fast i stolen. provar imorogn igen o se va han säger. va säkert för trött ikväll.
lite mammig är han oxå. tror de är tänder på G igen. dreglar massor.

kolla lite på nätet.
sen väntar sängen på mig ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det var länge sen :)

Hehe ja det är inte alls roligt när man bor såhär.

Men samtidigt ska det bli skönt att komma till en större lägenhet. Så man får se det possitiva. :)



Allt bra med er? Och med magen?

2010-07-20 @ 06:55:47
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0