Måndag

gud va varmt de är. inte ett dugg avis på dem som är höggravida just nu. sitter i trosor o tshirt bara.

imorogn blir de jobb 11:45-21:30 kommer dö av värmen ;)
hoppas på lite regn snart.

idag va de bm besök på schemat. teo va hos mormor o morfar inatt så ja for till motala 7.30 imorse.
lämnade 5 rör med blod, lyssnade på bebisens hjärta o sen mätte vi magen. 3 cm mindre sf mätt än va ja hade me teo.

när janne kommer hem ska ja se om vi ska ta oss till sjön för ett dopp i de blå. han är nog inte negativ til lde ;)


Kommentarer
Postat av: Louise, mamma till Alva

Jag är riktigt nöjd med vagnen, jätte smidig och lätt. Har nog inte haft ett ända problem med den vad jag kan komma ihåg :)

Har gått rätt så mycket på grusvägar, det går bra men det är ju lite smidigare på asfalt, men Alva har aldrigt störts av det (det är huvusaken).

För mig har den funkat bra att gå långa sträckor, Alva har verkligen gillat att ligga i vagnen både i vaket tillstånd och när hon sover.

Har bilder på dem ifall du vill att jag mailar dem?

Hade tänkt 2400:- för den, kanske skrev det tidigare hehe.

2010-07-13 @ 19:23:17
URL: http://loouiseroos.blogg.se/
Postat av: Louise, mamma till Alva

Glömde skrivaom måttet, kan ta ett till imorrn om du vill?

Alva låg i den tills ca 5-6månader.

2010-07-13 @ 19:24:35
URL: http://loouiseroos.blogg.se/
Postat av: Mikaela, 18 år och mamma till Lucas.

lägg upp lite bilder :) kram! hoppas ni har det bra i värmen! Lucas lider verkligen kan jag säga..

2010-07-14 @ 07:50:19
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0