ont

just nu har ja så ont så ja inte vet vart ja ska ta vägen:(

börjat få lite ont i bäckenet o i fredags hade ja så ont så ja knappt kom ur sängen. fick va hemma från arbetet. arbetade ikväll o de gick bra. får tänka på va ja gör. sen när ja kom hem gick teo o ja på en promenad. va borta 1 timma ca med ett litet stopp på vägen för prat med min mamma. när vi kom hem stannade vi till hos frida o kim o sen  hem o söva den lille. kunde knappt ta mig uir sängen. sen när ja ska börja gå mot hallen gör de så jävla ont att ja inte visste vad. gjorde ondare än värkarna när teo skulle föddas. tog mig iallafall i o ur duschen. men nu gör de sååååå ont. ska ta 2 värktabletter o krypa ner i sängen. försöka iallafall. klockan ringer 6 imorgon. arbetet väntar 7-10 16-21
blir delad tur. mellan tiderna blir de besök hos mamma/mormor. då tänker ja bänka mig i sängen eller soffan o vila. om min underbara mamma går med på o ta teo. janne ska kolla på sin bil. hatar bilar just nu.

Kommentarer
Postat av: Mikaela, 18 år och mamma till Lucas.

Fy, det låter jobbigt :/ Hoppas det blir bättre! Kram

2010-08-01 @ 10:19:40
URL: http://goesbothways.blogg.se/
Postat av: Angelica - snart trebarnsmamma ♥

usch, jag vet precis hur det är :( har haft problem med foglossning samt ischias sen början av graviditeten, tyvär har det bara blivit värre...hoppas de inte blir det för dig!



SV: hehe nope, det hålls hemligt ett tag till ;)

2010-08-02 @ 15:08:24
URL: http://quinnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0