plockar lite här o lite där

jaa, som rubriken säger. har precis gjort iordning i teos rum. behövdes verkligen o tror de blir bättre för den lille. lite mer plats o leka på. flyttade sängen så nu står den precis innan för dörren till vänster. sen åkte den vita hyllan bort från rummet. den får ta plats i bebisrummet nu igen. sen gjorde ja iordning leksaksbackarna så nu ligger leksakerna sorterade. se hur länge de får bli så. om ja känner min son rätt så kommer de ligga utspritt på golvet allt senast imorgon. har vänder nämligen upponer på backarna o sen sätter sig mitt i allt o leker ;)
vart större plats mitt i rummet o leka nu. hopas han gillar de när han vaknar. den lille o den store ligger nämligen o sover...ovanligt va :) inte ett dugg.

imorse hade vi värsta beslutångesten va som skulle hända under dagen. skönt o bara va hemma o slappa ibland men blir sååå rastlös.
vi pratade om badhuset, busfabriken, smultronstället, cloetta. men cloetta blir de bara massa godishandlande. då kommer de alltid finnas godis hemma som man går o små äter av. inte bra =)
busfabriken kom vi på ganska snart att de nog va rätt fullt me folk en dag som denna då de regnar. badhuset va jannes ide men sen va han inte så intresserad längre.
så de vart frukost o sen städ/omöblering i Teos rum.

sa till janne att vi skulle ta bilen till ullared o komma hem i morgon. han vart lite intresserad men ville då åka över dagen bara. men skulle vi åka strax efter 10 då vi hade ätit frukost klart så hade de bara blivit 2 timmar i butiken. o de går ju inte ;)

så vi gör ett nytt försök snart. känner ja mig rätt så blir de nog rätt snart. janne va oxå sugen på de.
kanske redan imorgon. vem vet ;)

ringa min mamma nu o kolla läget. kan inte va utan henne;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0