söndag

denna vecka är strax slut. veckorna går för fort. hinner knappt med längre.

denna helg har gått till att arbeta. fick jobba lite extra o de tackar ja inte nej till. blir bra med pengar sen när lönen kommer ;)

igår jobbade ja 7-10 och 16-21
när ja kom hem strax efter 10 gjorde vi oss klara för en tur till biltema, jula och babyproffsen.
på biltema vart en cykel inhandlad till mig.
en svart/silver köpte min man till mig ;)

Meningen va att janne skulle köpa en sån här cykelstol till Teo så han o ja kan ut o cykla lite men den va totalslut på både biltema och jula. så janne skaffar en sån när han kommer till Norrköping i veckan.


sen besökte vi babyproffsen. provkörde denna vagn som vi är sugna på o skaffa till bebis. men gick inte o sänka handdaget tillräckligt långt ner. va lite för högt för min del. så vi har nog besstämt at tde blir den vagnen vi tittade på första gången. en sån vi tittade på till Teo.

provkörde oxå denna vagn på babyproffsen som vi diskuterat att införskaffa. men hur osmidig som helst. verkar rätt smidig o enkel men gillade den INTE. Teo fick provsitta o ville inte kliva ur sen ;)
men tyckte den va för tungstyrd.


har plockat lite här o där här hemma på morgonen. startat en maskin med tvätt. hopas hinna starta en till innan jobbet ropar på mig. börjar 12 idag.
janne o teo ligger just nu o sover o ja tråkar lite framför datorn.

ringa lars nu o sen fixa de sista innan jobbet.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Testa Phil and teds vagnen...jag älskar våran. Hur smidig som helst! Man gör enkelt om den till en singel vagn, när jag gick och lämnade R på förskolan så kopplade jag bara bort syskonsitsen och lämnade den där och vips så hade jag en singel vagn att gå vidare med...Och då behöver ni bara köpa en vagn, för jag antar att ni har någon till teo nu...hoppas ni kommer till ett beslut. Kram

2010-07-18 @ 13:39:40
URL: http://ellimus.blogspot.com
Postat av: Angelica - tvåbarnsmamma, o lillasyster i magen <3

kul! =) du får nya lösenordet sen när jag fixat det...skickar väl en kommentar då, som du ej får publicera, eller om du har ngn mail jag kan skickat till? =)



men oj vad olika det kan va! den vagnen har vi, o vi är supernöjda med babytraveln! den är jättedmidig o lätt att köra ju :P tyckte den kändes lättare än majas enkelvagn, iom de svängbara hjulen, och ett + att man kan sänka handdatget såpass mkt...andra syskonvagnar känns..klumpiga, såsom emmaljunga, brio...såndär där bebis sitter under/bakom kanske är smidigt annars, dock skulle jag aldrig vela ha sån liten bebis i nästan markhöjd och vänd ifrån mig :/



nåväl, hoppas ni hittar en bra syskonvagn snart, ni har ju tid på er att kika runt än sålänge iaf :)

2010-07-19 @ 19:32:22
URL: http://quinnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0