torsdag kväll

redan är torsdagen slut. vart tar tiden vägen?

idag harde varit lugnt. janne o teo kom o hämtade mig efter jobbet. vidare till mamma där de vart massa bus o slappande. janne försvann in i garaget o spenderade em där inne. teo o ja somnade på mammas säng i 1½ timme. superskönt =)
bara så träligt att ja är SUPERPIG just nu. känner mig stressad av att ja måste sova då teo brukar vilja att mamma går upp på morgonen ;)

men är ju ledig fram till onsdag nu så kanske kan unna mig lite vaken tid ...heheh

åt sill o potatis hos mamma ikväll. sen vart de hemmåt där vi tog en tur på cykeln. janne, ja, teo o kim cyklade en sväng. teo gillar verkligen att cykla o blir såååå arg när vi ska kliva av. vill cykla hella tiden. imorogn tar vi en cykelsväng till momor om de är bra väder när vi vaknar o är klara för dagen. janne skulle tydligen klippa gräset innan vi gav oss iväg. vilket behövs.

efter cykelturen vart de en sväng förbi grannen på lite fika o sen hem o natta den lille i huset. en annan fastnade i vardasgrummet o vek all j***a tvätt. men nu är de gjort. men snart kommer tyvärr mer tvätt o vika då ja kört 2 maskiner idag o en 3:dje går för fullt.
men snart lär de bli mer tvätt när den lilla kommer oxå ;)

janne sover  o ja slapapr här. ska snart klicka mig in på hm:s hemsida o kolla in alla fina barnkläder. hittade massor till teo som ja vill handla men tyvärr säger plånboken NEJ. men så ärde ibland. kan intefå allt man vill ha. sen har vi lite andra utkomster inom kort som är viktigare. men lite grejer ska beställas hem till mig. o då brukar de slinka ner lite till teo oxå ;)
hittade fina jeasn till janne som ja kanske slänger ner oxå.
sånt som märks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0