Ullared

jaa, nu är vi hemma från ullared. va hos mamma strax efter 4 på em.

janne hade ställt klockan på 4.20 så vi kunde komma iväg strax efter halv 5. ja vaknade 5:30 o då hade janne stängt av klockan när den ringde. men iväg kom vi till slut ;)
väll framme va de ingen kö men där inne va de massor av folk. o så himlans utplockat. hade tänkt o köpa lite mammakläder till mig till hösten. men fanns ett par shorts o lite linnen o välja på.
Teo skulle få en ny basgarderob i nästa storlek. men hem kom ja med 2 tshirts, 1 munkjacka o 2 par byxor. janne fick 1 munkjacka o ja fick 2 linnen.  hade tänkt köpa på mig lite inför när de är dax o amma igen men fanns inga amningsinlägg eller bh:ar.

så vi va ute ur varuhuset efter 3 timmar igen. tog en sväng i affärerna runt om o sen bar de hemåt.


tvättmedelsburk till tvättstugan

lekbakar till Teos rum

2 tshirtar o en tröja till Teo

fack o sätta i bilen vid Teos stol

2 snuttefiltar till bebis

2 linnen till mig

en tröja till janne

en overall till bebis. blixten slår i overallen där av den dåliga bilden. mycket finnare i verkligheten

jacka o termobyxor till teo. va halva priset på det så kunde inte låta bli :)
blixten slår i jackan där av den dåliga bilden. mycket finnare färg i verkligheten.

sen vart de en gunga som ska sättas upp ute, lite schampoo o balsam till mig o janne, spolglans till diskmaskinen, kalsonger till janne, trosor till mig, godis, mobilladdare, vagnen, vaniz, solbrillor till janne o teo.

Kommentarer
Postat av: Angelica - snart trebarnsmamma ♥

kul med ullared, vill också dit! men trist att det var så utplockat med grejer :/

2010-07-27 @ 09:54:44
URL: http://quinnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0