busunge =)





















igår kväll åkte vi ner till fältet en sväng o kollade läget. när vi kom hem va teo så trött. somnade nästan i bilen. la honom i sängen o klädde av o byte blöja. han låg sedan kvar i sången när ja o janne plockade upp de som va med i bilen o när vi borstade tänderna. komemr in i sovrummet o ser va bus gjort =)
då har han tagit min handkräm o hällt ut på golvet  o smetat ut på golv o sig själv. de roliga va att han försökte smörja in mage o ben med det. problemet va att han ahde tröja på sig så kom inte åt magen. kunde inte annat än skratta åt honom. ibland är han för rolig ;)

Kommentarer
Postat av: My

Våran vagn kostade 5300 med allt, sen så tog det ca en månad innan vi kunde hämta hem den. :)

2010-07-11 @ 08:45:05
URL: http://mysenn.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Hihi, vilken busunge! :)



Sv: Typiskt att det inte går att ha bumbostolen i badet, det hade varit perfekt!! =) Men i övrigt verkar den ju vara toppen, så vi kommer såklart att införskaffa oss en sån sedan! :)



Ja, mellan våra små kommer det ju skilja 1år och 5-6mån beroende på när bebis vill titta ut! :) Ja, vi vill heller inte ha en massa år emellan våra barn, det blir så tråkigt. Mysigare att ha barnen tätt, då har dom alltid nån där att leka med! :) Ska bli så mysigt med en till..



Nej, jag använder inte mitt lösen nu, alltså jag skriver inga lösenordsskyddade inlägg! :) Men börjar jag göra det, så nämner jag naturligtvis det i bloggen! :) Så folk har möjlighet att ta del av lösen och läsa...



Hoppas allt är bra emd er och att ni har en bra helg! :) Kram Emma & Viggo (och bebis i magen)

2010-07-11 @ 10:03:44
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0