fullt upp

jaa, nu fick ja lite o göra igen =)
gjorde ju de mesta igår så tänkte ta en bok i hyllan o lägga mig på altanen idag o bara vara en timme eller två. men lagom som ja klev in på förskolan o skulle lämna teo ringde dem från sommarjobbet. mitt schemava klart =)

så nu ska ja sätta mig o skriva schema så ja kan lämna till teos förskola o sen skriva in i almenackan så janne ser o vet hur ja jobbar.

de tråkiga vart att ja jobbar stångbro helgen. men de gör inte så mycket pappa o son får nog roligt utan mamma =)
pappa janne får väl flörta med mormor lite så kanske hon hjälper honom så han kan hjälpa kim med servic o sen kolla på lite cyklar.

för min del blir de ju pengar som vi kan ha roligt för sen. tycker bara de ska bli roligt o komma ut o få göra något igen. innan de är dax för nästa bebis o komma =)

så nu kommer de bli lite glest på bloggandet från nästa vecka.
Måndag : besikta volvon
Tisdag: ultraljud =)
Onsdag: heldag i Motala med brandutbildning, lyftteknik m.m
Torsdag: intro på jobbet
ledig sen fram till den 15 då de är dax för intro igen. ledig 16 sen intro den 17. sen ledig på helgen. sen drar de igång med jobb för min del. men kommer ha en del lediga dagar men då vill o kommer ja umgås med min familj ;)

nu ropar alla papper som ska fixas med innan teo kommer hem

Kommentarer
Postat av: Angelica - tvåbarnsmamma, o lillasyster i magen <3

å va kul med ultraljud snart! =) ska ni fråga om kön då?



sv: a visst e hon söt vovven ^^ ohja, känns superskönt nu när man fått det beskedet. hur går det för dig ang snitt? har du fått prata med en aurora ännu?

2010-06-02 @ 09:28:09
URL: http://quinnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0