huvudvärk

När ja väntade teo hade ja nästan huvudvärk konstant. fick börja använda glasögonen då.
nu har ja haft huvudvärk till o från konstant i ett par veckor. bm rekommenderade o prova glasögonen o se om de kunde bli bättre.
haft huvudvärk nästan hela dagen idag =(
o inte blir de speciellt lätt o försöka koncentrera sig på de man ska göra o försöka lära sig med huvudvärk. tänkte lägga mig en stund nu ikväll o vila då janne fick ta teo men han klipper gräset. ett måste tyvärr.
teo är med honom ute o klipper. ja ska fixa pyttipanna. sen blirde duschen för teo o sen sängen.
för mig blir de jordgubbar och grädde med tv mys i sängen =)
hoppas bara att de går något bra på tv. vilket de inte brukar göra på en Tisdag. men i morogn är greys. hur ja nu ska komma ihåg de?


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Anna jag hade också mycket huvudvärk när jag väntade mina barn...alla prover var bra och jag har inga glasögon. Huvudvärken gav med sig tillslut. Jag levde på panodil en period, mitt tips är att ta panodil när du känner minsta lilla symtom! Kram

2010-06-16 @ 07:52:22
URL: http://ellimus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0