mitt/mina hjärtan <3





älskar dessa bilder när teo o pappa janne är på=)
blir inte mycket sånt i veckorna o inte på bild heller. har med o göra att janne inte är hemma förens halv 6 o då är de mat o fix o sen sängen. men vi försöker få in så mycket som möjligt. mycket tid försöker vi få till på helgerna i stället.



på väg hem från Motal där vi lämnat kim o 2 smörgåstårtor =)

Teo kollar in Fridas lekstuga när vi va där på kvällen den 5Juni då Fridas pappa fyllde.

provade lekparken lite oxå.

toka sig lite måste man göra när man är borta =)

min sötnöt;)

mina hjärtan

tar på krafterna o va på kalas.

Kommentarer
Postat av: Louise, mamma till Alva

Vad fina bilder :)

2010-06-15 @ 08:23:33
URL: http://loouiseroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0