god morgon mina läsare =)

Roligt det är o logga in o se så många kommentarer =) de gillas mycket.

8.30 bestämmde sig den lille för o vakna. vart lite mys i sängen o sen lek för fulla muggar....eller massa bus vart de oxå då pappa janne glömt stänga grinden i morse när han åkte. så hittade teo i matsalen plockandes i köpmanadisken =)

här händer de inte mycket idag tror ja. lite lunch blir de när teo vaknar. sen kanske man skulle ta sig till affären. funderar på köttfärsås o spagetti idag men har inga tomater hemma.

kolla runt lite på nätet nu så ses vi ikväll kanske.

kommer strax tillbaka-------------------------------------------------------------------------



nu är ja tillbaka =)
va tvungen att tvätta av mina glasögon o sätta på mig. dem har leggat i köket bredvid spisen så dem har blivit lite skitiga. känner att ja måste börja använda dem igen. använde dem när ja väntade teo o sen efter han kommit men sen började han o slita idem så plockade av mig dem. men nu ska ja prova o använda dem o se om de blir bättre med huvudvärken och synen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0