God natt söndag

redan söndagkväll....vart tog denna helg vägen igentligen?
vi har pysslat här hemma hela helgen så de vart inte mycket tid över till annat. nu är ialalfall alla rum färdig flyttade. janne har fixat lite med ljud i sovrummet så nu finns de de oxå.
på eftermiddagen idag kom teos farmor, farfar, momor o morfar på lite kaffe. sen var tde middagsfix. sen myste vi ner oss i sängen o kollade på filmen en sommar med göran.
sen har ja fixat lite med arbetsförmedlingen då de är dax o skriva in sig där igen =(

nu ska ja kolla vidare på nätet så återkommer ja imorgon. lämnade bara ett litet tecken så ni vet att ja lever =)

Kommentarer
Postat av: sara

Hej!

Jasså, har jag det nu!? Det visste inte jag! :o

Kanske var det något fel just då när du kollade? :p För jag har inte satt dit något lösen :p

Jag får titta på det ;)

Hoppas det är bra och att det går framåt i nya gravven =)

2010-03-29 @ 12:20:02
URL: http://slalalundberg.blogg.se/
Postat av: Snart pappa.

Hoppas du får en bra start på veckan.Det har vi för den delen om man bortser från den helgen som hade nu, på förlossningen.... ingen rolig upplevelse var det inte. men det se mkt ljusare ut

2010-03-29 @ 13:10:47
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0