helg=)

nu är de fredag o de betyder ledigt i några dagar för hela familjen tillsammans =)
när janne kommer hem ikväll blir de kött o klyftpotatis. sen ska han o kim börja möblera om. ja hade tänkt o ta före o efetr bilder men när ja kom hem igår kväll hade janne redan börjat fixa i matsalen. så bilderna får bli lite som dem blir.


lämnade teo på förskolan 8,30
sen begav ja mig på promenad. hann bara komma innan för dörren så ringde telefonen. barnmorskemottagningen i motala presentera hon sig att hon ringde ifrån. jaha. va de första ja tänkte. va är de nu då?
då ville hon ändra min inskrivningstid. hade en tid på en torsdag då mamma kunde ta teo. nu ville hin ärndra till fredag 9,30 sen efter lite prat ville hon ändra IGEN. samma fredag men en annan tid.  ville ha samma bm som i slutet med teo men hon va sjuk o arbetade bara 50% o hade ingen tid för inskrivning just nu. o de fanns inga tider förrens låååångt fram. o ja är i slutet av v.11 på inskrivningen. va lite sent igentligen tyckte dem. men fanns inga andra tider.
dem som ringer den närmsta tiden för inskrivning.när får dem sina tider då om de va så himlans fullt just nu o få tider.

nu sitter ja här nyduschad o påklädd. kollat så mina pengar kommit in. måste handla lite senare. strax ska ja bege mig mot mamma.

Kommentarer
Postat av: signe

vi ska oxå äta kött o klyftpotatis..o coleslaw! mmmm gott!

2010-03-26 @ 10:27:00
URL: http://mammasigne.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Nej, precis, hon har ju varit borta länge nu, men som sagt, hon är tillbaka på halvtid nu iaf. :)

Jag ska ju tillbaka till henne om 2 v. Egentligen hade hon inte tid då, men hon satte in mig på en bb-hemvårdstid bara för att vi skulle få ses ifall det blev sista gången. Gulligt gjort tycker jag. Hon är underbar! :)

2010-03-27 @ 09:16:21
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0