ingen ork

teo o ja tänkte ta en promenad till affären o handla lite o hämta posten men vi eller jag har inte kommit ur morgon rocken än =)
teo har byt från pyjamas till kläder för dagen men inte ja. men ibland får man ha sånna dagar.

just nu känner ja kanske för o följa med til lstoclholm men nu återstår o se hur teo o ja mår. känner mig lite hängig o början till förskylning o teo blir bara värre. snoret rinner mer idag än i igår. hostar som bara den. gnäller o inget passar idag. lite varm innan han  somnade oxå.  lagom att bli sjuk eller inte hinna bli frisk innan dax för inskolning på förskolan.
på tisdag ska vi till bvc. 1 års spruta. skulle vart på bvc förra veckan men då va han sjuk så fick en ny tid till nästa vecka. vill att hostan ska försvinna från den lille men samtidigt vill ja att den ska va kvar så läkaren på bvc kan höra hur han låter. hade han fortfarande hosta nästa vecka skulle en läkare kolla på honom.

ikväll blir de mat hos mamma. mammas mat är bäst =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Så... tell me.. har du bebis i magen? ;P

2010-03-02 @ 12:49:52
Postat av: stine

Grattis!! vad roligt äntligen :)

Jag har alltid sånna dagar (morgonrocksdagar) haha

kram

2010-03-02 @ 14:17:07
Postat av: Sandra

Åhh! va mysigt med morgonrock! :) jag kan gå med min hela förmiddagen ibland! :)



Hoppas att ni blir bättre snart <3 .

2010-03-02 @ 16:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0