klart.....nästan

nu har vitrinskåpet flyttat till vardagsrummet och de vita vitrinskåpet har fått plats i köket. vart kanonfint =)
bilder kommer imorgon elelr i veckan.
imorgon ska vi fixa me de  sista. barbordet ska skruvas upp. och sen plocka iordning i de rummet.
sen är  ALL omöblering färdig....för denna gång. kanske komemr på en ny lösning av något slag snart ;)

janne är på väg till Motala. sen vidare till finspång. ja sitter här. ska borta tänderna o mysa ner mig i sängen med en film.

undra om min craving i denna grav. är frukt?
är sugen på de HELA tiden. redan hunnit äta 2 äpplen på knappt 1 timme. sitter med godisskålen bredvid mig o tog en bitt förut. hämtade mig ett äpple istället.

ses i morgon sängen ropar på mig;)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Frukt är gott och nyttigt så det är ju en bra craving isåfall ;-) kram

2010-03-27 @ 22:11:06
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0