måndag. ny vecka nya möjligheter

vakna med tuppen i morse. inte ja då utan den lille plutten här hemma. vaknade runt 12 tiden i natt o skulle INTE sova. pappa orkade inte att teo höll på. han ville sova. klockan ringer tidigt för hans del.
jag orkade inte heller med teo o bad janne snällt o hjälpa mig lite med teo. va super trött o sen värsta illamåendet på de. me nsomnade gjorde vi. för nästa gång ja kollade på klockan va de strax innan ringning på jannes telefon.

janne palla sig upp. skulle plocka ihop alla jobbarkläder på morgonen o ha sig. han är ju såååå tyst på morgonen oxå.
slår o har sig med allt =)
janne han bara lämna huset så vaknade teo. ja låg kvar i sängen. låter som ja ligger i sängen o teo lever loppan hemma men han brukar hållas på golvet nedanför min säng eller så går han o hämtar grejer o kommer tillbaka upp i sängen.
runt 8 kom han med napp o snutte o ville sova. somnade som en gris =)
ja började göra mig iordning, åt lite yoghurt, kolalde nätet snabbt, fixa skötväskan. sen va ja så taskig att ja väkte teo kvart över 9 för ombyttes med kläder o sen promenad till babysången.
efter sången var tde hem för lite lunch i magen. sen skulle de sovas. mamma fixade med tvätten. vek o la in i garderoben. tvättade 1 maskin som hängdes upp. sen vaknade den llille.
då vart de tradera inslagning så vi kan posta dem i morgon.
tänkte baka en sockerkaka igår men gjorde de förut. skallat potatis o förberett inför midagen. teo sover just nu o ja har precis hängt en maskin med tvätt.

nu vaknade den lille så bäst ja rör på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0