tårtor

den traditionella (stavning?) 1 års tårtan =)
gjor likadan till nellie, robin och nova när dem fyllt 1 år. (mer bilder från när teo äter upp den kommer senare)

den 1:a tårtan till dem andra

den 2:a tårtan till dem andra

ibland är de bra o ha affären nära. hade bestämmt mig för o göra tårtorna på fm ifall ja skulle behöva något i affären. och tur va väl de att ja gjorde de. när ja skulle fixa iordning teos tårta på lördagen o lägga på en plåt så gick hela tårtan sönder så fick ställa mig o baka ny tårtbotten till söndagen. på söndagen när ja skulle fixa med tårtan som skulle bli till oss så hade den fastnat på smörpappret o när ja försökte få den därifrån gick hela sönder. så janne fick åka till affären o köpa tårtbottnar =(
men dem va tydligen ätbara ändå =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag har säkert sagt det förut, men jag säger det igen, du är jätteduktig på att göra tårtor! :)

2010-03-03 @ 14:46:47
URL: http://quinnys.blogg.se/
Postat av: chris

Fin tårta! duktig du är :) den såg jäkligt god ut hehe

2010-03-04 @ 09:23:19
URL: http://wiggospappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0