tiden går fort

oj, va tiden går fort. läste precis på Malins blogg att Ericas  lilla tjeja blir 1 år idag.
jag började direkt tänka tillbaka på va som hände för 1 år sedan. sjukt att de redan gått 1 år sedan vi låg där o va helt slut i kroppen av så mycket tårar som runnit för mina kinder under 1 veckas tid.
1 år har gått sedan vi spenderade 1 vecka på US med teo då han opererade sin lilla mage bara 2 ½ vecka gammal.

(klickbara bilder)

bild 1. första dygnet på us
bild 2. under uppvaket efter operationen
bild 3. ville inte riktigt vakna efter operationen. ville sova mera=)
bild 4. efter uppvaket fick vi komma till en ny avd. inne på nya rummet
bild 5. jag hade jättesvårt att hålla i teo under ett par dagar efter operationen. trodde han hade ont i såret o att de skulle spricka om ja tog i honom =(
så janne fick fixa allt som hade me teo o göra. ja höll teo sällskap på nätterna istället.
bild 6. janne o teo <3

Kommentarer
Postat av: Angelica - tvåbarnsmorsa, och bulle i ugnen <3

aaw, liten plutt...



tack för adresserna till mammorna! :)

2010-03-21 @ 10:47:10
URL: http://quinnys.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Ja det är faktiskt skitdåligt med killkläder! Jag får väl söka lite på nätet och se om jag hittar nått. :)



2010-03-21 @ 11:03:08
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0